[Talk-cz] Znaceni pruchodnosti was Re: WeeklyOSM CZ 367

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Srpen 23 18:37:06 UTC 2017

On Wed 2017-08-23 19:16:44, Jan Martinec wrote:
> Ahoj,
>
> Není na to u pěších cest sac_scale?

Mluvime o tom ze cela oblast je pruchodna... jako treba parkoviste, namesti,
vysoky les.

A ano, vysoky les by asi sel oznacit jako "highway=footway; area=yes", ale to
asi neni dobry napad :-).
									Pavel