[Talk-cz] Znaceni pruchodnosti was Re: WeeklyOSM CZ 367

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Čtvrtek Srpen 24 10:57:07 UTC 2017

Dne 23.8.2017 v 21:00 Jan Macura napsal(a):
> V ČR se vzrostlý neprůchodný les vyskytuje velmi vzácně. Neprůchodná bývá spíš mladší vegetace s křovinami na rumištích
> nebo polomech, což je ovšem převážně dočasný stav.

Nesouhlasím. Pod pojmem průchodné si představuji "projdu tam se vztyčenou hlavou aniž bych se musel bát, že mě něco
šlehne nebo abych ohýbal větve". Nebo-li "kam můžu jít pohodlně na houby".
Těch neprůchodných oblastí je hodně. Buď to je mladá smrčina před pořízkou (větve až na zem). Nebo starý les s vysokým
podrostem (maliní, ostružiní). Případně zejména kolem potoků dost často bývá hodně kopřiv, což je také neprůchozí.

Mirek