[Talk-cz] Ilegální pěšiny v lese?

Karel Volný kavol na seznam.cz
Pátek Srpen 25 13:38:32 UTC 2017

Dne pátek 25. srpna 2017 15:19:00 CEST, Jan Martinec napsal(a):
> Neboli asi obdobně jako s tím antigeocacherem minulý měsíc: kontaktovat,
> revert a otagovat cesty jako private, jinak je zase někdo zmapuje.
> (Ověřím tam historii, jestli se tam něco ještě nedělo)

ee, revert se asi nekonal ... můžeš[*] se realizovat a vrátit to tam, já se na
to chtěl podívat podrobněji, protože námitka proti revertu byla v tom smyslu,
že toho upravil víc a něco z toho může být užitečné, ale jako obvykle mi došla
energie dřív než jsem se dostal k tomu to ověřit :-(

[*] čti: prosím prosím koukni na to ;-)

K.