[Talk-cz] Ilegální pěšiny v lese?

jzvc jzvc na tpfree.net
Pátek Srpen 25 19:13:38 UTC 2017

Dne 25.8.2017 v 21:00 Marián Kyral napsal(a):

> [...]
>      > pripadne *=no?
>      >
>      > Muzete to nekdo probrat s temi dvema lidmi, co to bud rusi nebo
>      > poptavaji jejich zruseni?
>
>     Ja bych rek, ze to spatne chapes. Ty trasy jsou verejne, jen se o nich
>     verejne nema mluvit => to tagovani je zcela spatne.
>
>     Jinak by bylo zahodno dotycnemu vysvetlit, ze co je v terenu bude driv
>     nebo pozdejs v mape, a ze s tim stejne nikdo nic nenadela, a ze naopak
>     jakekoli odstranovani takovych veci se chape jako vandalismus.
>

> Asi by bylo ideální, kdyby se ukázali tady. Třeba by pak pochopili, že

To nepochybne, ale me tyhle veci, ktere se tu posledni dobou resi cim
dal casteji, prijdou presne na tema "postavil si hospodu, ale chodili mu
tam lidi".

Pocitam ze neni daleko okamzik, kdy budem resit, ze se sousedovi nelibi
ze soused jezdi po ceste kolem jeho plotu a tak tu cestu bude chtit
smazat z mapy ... aby soused nemoh argumentovat, ze ta cesta je prece i
v mape.

Jestli nekde je cesta/dum/sutr/... tak tam proste je. Az nebude, tak se
odstrani. Nevymazem z napy trebas ... nezkouladovanou (a
nezkouladovatelnou nejmin pristich 100let) Blanku? To bude velmi brzo
(dle rozhodnuti NS) taky cerna a nelegalne provozovana stavba.