[Talk-cz] Ilegální pěšiny v lese?

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Neděle Srpen 27 05:06:03 UTC 2017

> Ja bych rek, ze to spatne chapes. Ty trasy jsou verejne, jen se o nich
> verejne nema mluvit => to tagovani je zcela spatne.

Kdyz si prectes mail o kousek zpet v tomto vlakne, tak uzivatel
Stoklasa kontaktoval Milana Cerneho s nasledujicim:
 Stoklasa
25. 08. 2017 v 08:08
Dobrý den,

včera jsem zjistil, že jste do map zanesl trasy, které by tam být zaneseny neměly. Jedná se o vybudované trasy pro kola, které jsou stavěny s tichým souhlasem a podmínkou, že nebudou veřejné. Bohužel zanesení těchto tras do mapy tuto křehkou rovnováhu narušuje a brzy zapříčiní jejich zrušení. Proto bych Vás chtěl požádat, zda by bylo možné tyto trasy odebrat z map.
[...]
* Asi dokonce i tusim, kdo dotycny Stoklasa je - osobne ho neznam,
  ale jsou to kluci kteri dlouhou dobu stavi veci kolem Nejdku - pomerne
  slavne "ilegaly".

"pod podminkou, ze nebudou verejne" - lze alespon do jiste miry interpretovat jako
"private". Vim, ze to neni uplne presne (protoze "private" ma byt v tomto pripade znalost
nikoli pouziti), ale je to podle mne nejlepsi _aproximace_, kterou v dany okamzik mame
v beznem pouzivani, pri zachovani pravidla "on the ground". A mapa ci geodata jsou vzdy o
(rozumne) abstrakci a aproximaci reality.

Alternativa by jeste byla access=discouraged.

Petr