[Talk-cz] Ilegální pěšiny v lese?

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Srpen 30 07:05:56 UTC 2017

Dne 29.8.2017 v 11:38 Marek Janata napsal(a):
> sorry, asi si ted řeknu o ban, ale tohle mi připomíná trochu dobu kdy
> většina rozhodovala co je správné... - neexistuje nějaký tag "nemapovat
> - vlastník si to nepřeje" který by v odůvodnitelných důvodech na tohle
> šel použít?

Cus, jednak jak uz bylo receno je to nesmysl, druhak pokud bys nahlidnul
do historie tu uz byly u pozadavky statu (nikoli cr) na tema odstraneni
zmapovanych vojenskych zakladen. Ani jim nebylo vyhoveno.

Naopak, takovy req vedl k tomu, ze do tydne byla zakladna zmapovana do
posledniho patniku.

Docela by me zajimalo, co by ti rekl napriklad google, kdybys po nich
chtel odstranit nejakou cestu z mapy, pripadne, aby rozmazali nejaky kus
fotomapy.

V tomto ohledu je pravidlo zcela jednoduche - je-li neco v terenu, je to
i v mape. Odstranovani takovych dat = vandalismus a potazmo ban.