[Talk-cz] Hierarchie ulic ve městech

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Srpen 30 07:18:02 UTC 2017

Dne 28.8.2017 v 14:54 Lukáš Gebauer napsal(a):

> To se prave mylis! V te Praze se to pouziva prave docela logicky podle
> dopravního vyznamu ulice, aniz by to jakkoliv souviselo s nejakou
> pokracujici silnici mimo mesto. A je to podle mne tak spravne! Cetla jsi
> ty odkazy, co jsem tam uvadel? U te tercialni se doslova uvadi:

Cus, mas ne uplne spravne informace. V Praze jsou silnice znaceny
(prevazne) dle historickych faktu, ktere neprekvapive odpovidaji prave i
dopravnimu zatizeni. Takze tam kde je uvnitr prahy jednicka, ta jednicka
historicky odjakziva byla, jen zkratka podle soucasnych mocipanu to uz
jednicka neni.

Stejne tak jsou (nebo byly) po Praze znaceny ruzne prutahy a okruhy,
ktere mozna take legislativne uz(nebo jeste) neexistuji, ale fyzicky ano.

Jedno i druhe je ovsem diametralne jiny pristup nez "pretagujem ulici na
dvojku aby ji navigace dala prednost" ... protoze to se dostavame velmi
rychle k  "tuhle dvojku pretaguju na ulici, protoze proc by mela
navigace vodit auta kolem myho baraku".