[Talk-cz] Neurčité čáry v Brně

Vladimír Slávik Slavik.Vladimir na seznam.cz
Pátek Prosinec 1 11:10:22 UTC 2017

Ahoj,
narazil jsem na úpravy uživatele Nata8810, které vypadají jako klikání jen
tak (dítě u nezamknutého počítače?). Co hledat - např. před nádražím Kr.
Pole jsou čáry bez tagů či relací, které se nějak proplétají s existujícími
cestami a vážou se na ně, přičemž mi přijde tak 50/50 co se chytalo k čemu.
Už dřív jsem opravoval přesunuté uzly ("ústřel cesty") v nástupištích, ale
nepostřehl pravý rozsah věcí. Jeden z dotyčných changesetů: https://www.
openstreetmap.org/changeset/53611167

Nemám sílu to teď řešit - kouknete na to prosím někdo?

Díky,
Vláďa

PS: V neděli bude změna zastávek na Sadové jak je panorama Kociánka - další
námět v dané oblasti :)