[Talk-cz] dotaz na značení Skocké stezky

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Středa Prosinec 6 12:49:31 UTC 2017

no josm používám ale nevím jak roli forward navolit v editoru relací
---------- Původní e-mail ----------
Od: Michal Pustějovský <Michal.Pustejovsky na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 12. 2017 13:44:07
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na značení Skocké stezky
"Ahoj,

jednosměrnost se určuje pomocí role v relaci: forward (po směru OSM cesty) a
backward (proti směru OSM cesty). Pokud používáš JOSM, tak ten dělá i
základní verifikaci v editoru relací.

Snad pomůže,
Michal.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 6. 12. 2017 13:19:11
"díky a ještě dotaz jak vyznačit, že je pouze značena jednosměrně - ve směru
z Teplé do Skoků
---------- Původní e-mail ----------