[Talk-cz] Zastaralé trasy MHD v Praze

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Prosinec 12 11:23:04 UTC 2017

Ahoj,

občas při mapování předělávám silnice, po kterých jsou (navzdory zmapování
kolejí) vedeny linky tramvají. Často se navíc jedná o linky, které už
dávnou danou ulicí nejezdí. Co mám v takové situaci dělat?
1) Aktualizovat celou linku vážně ručně dělat nebudu. Aktuální stav linek
MHD je příšerný a ručně to podle aktuálního systému nejspíše nikdo nikdy
dělat nebude.
2) Nechat rozbitou neaktuální linku je snadné, ale řve kontrola chyb a je
to takový nešťastný stav.
3) Opravovat neaktuální linku (tedy zařídit, aby ta neaktuální linka byla
opět souvislá, ač pořád neaktuální) mi přijde jako kravina.
4) Pokud se pustíme do mazání neaktuálních linek, tak za chvíli budeme bez
MHD.

Co s tím?

Matej