[Talk-cz] Zastaralé trasy MHD v Praze

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Prosinec 12 12:53:14 UTC 2017

Ok, díky za potvrzení doměnky. Začnu mazat zoufale zastaralé trasy.

Vzhledem k tomu, že v Praze máme úseky používané až 8mi linkami najednou,
většina linek má několik variant a průměrná trasa má aktuálně přes 100
prvků,
chceme začít budovat segmenty tras?
Myslím si, že ten use case na wiki splňujeme
a zrovna síť tramvají se dá rozumně rozdělit protože výhybek je málo.

Matej