[Talk-cz] Poloautomatické kontrolovaní street relation

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Úterý Prosinec 12 13:28:43 UTC 2017

V ČR cca 190 relací a 740 prvků, většina z toho v Kladně.
(Oproti tomu 7 associatedStreet)
Nasazení v Praze by to mohlo dost výrazně zvednout
a to včetně průměrného počtu prvků.

Nechci tím teď mazat ty explicitně uvedené hodnoty,
ale dříve nebo později se na nějaký takový systém bude muset přejít
jinak se z toho všichni zcvokneme.
Moc ukázat, že to umíme udržovat, by mělo pomoct.

Další krok by asi bylo automatické šíření cizojazyčných překladů názvů,
ať není potřeba zadávat těch 15 překladů všude
a ať jsou pro všechny části stejné.

Matej