[Talk-cz] Žluté "oblasti" na Google maps

Jan Macura macurajan na gmail.com
Středa Prosinec 20 22:37:47 UTC 2017

Ahoj,

díky za relevantní článek. (Nezběžné přečtení mi zabralo přes půl hodiny :D
).
K tomu, co se tam píše: Nemyslím si, že by Google začal dělat StreetView a
satelitní snímky už s myšlenkou, že z toho později bude odvozovat AOI, jak
se autor trochu snaží sugerovat. Prostě když už mají ty data nasbíraný, tak
se snaží je vytěžit na maximum. Tohle nebude jediný způsob. Znovupoužívání
a rekombinace je věc naprosto běžná a nutná.
A 2) ten postup, jak získat ze satelitních snímků vrstvu budov, jak je tam
popsaný, tak mi trochu připomíná jeden slavný bussiness plan
<https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/dd/Gnomes_plan.png> :-) Osobně
jsme přesvědčen, že to dělají ze šikmých snímků průsekovou fotogrammetrií,
ale zajímalo by mě, jestli na to nejdou náhodou nějak jinak.

Tož tak, když už tu ten článek přistál...
 H.