[Talk-cz] Novy kruhac v Brne

Jakub Jelen jakuje at gmail.com
Sun Dec 24 22:50:12 UTC 2017

Zdravim,

pred par dny nam prestaveli silnici v Brne na kruhac a tak jsem se
odhodlal k trochu "vetsi" uprave v OSM, aby mapa odpovidala realite. A
protoze jsem prece jenom stale zacatecnik (uz nekolik let), tak bych si
rad vyslech vyhrady ke zmene, co jsem zapomnel, co slo udelat lepe a to
radeji takto s primym odkazem na chcangeset (nize), nez aby to nekdo
pozdeji omylem nasel a divil se proc neco nefunguje.

Zaklad kruhu uz byl na miste jako "construction" a tak jsem jej vyuzil.
Stejne tak jsem preroutoval relaci, ktera vedla puvodni rovnou silnici
(stejne mam pocit, ze je rozbita na jinych mistech) a zmenil puvodni
juncion=circular na roundabout, protoze tam mame konecne tyto znacky.

Mapoval jsem pouze pomoci nocnich fotek (nezaostrene) a jejich GPS
pozice z Mapillary. Ani na fotomapach, ani v katastru to jeste neni.

Budu rad za kazde rady a tipy.

http://overpass-api.de/achavi/?changeset=54897143
http://www.openstreetmap.org/changeset/54897143#map=17/49.21855/16.60205

Diky,