[Talk-cz] Prohlížeč talk-cz na osmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Sobota Prosinec 30 11:12:16 UTC 2017

Ahoj,

na posledním pražském OSM pivu [1] jsme se bavili s milancerem, že je občas
dost dřina něco nalézt v talk-cz. Už delší dobu jsem měl v plánu udělat pro
talk nějaký prohlížeč, neboť si myslím, že stávající podoba je pro nováčky
dost nepříjemná.
Využil jsem tedy volna a chuti něco ubastlit v PHP, zde je hotový
prohlížeč: (konference po vláknech + vyhledávání)
--> https://devosm.zby.cz/talkcz/

Uvítám připomínky tady, případně i do kódu [2]. Největší problém je
plain-text podoba těch zpráv z lists.openstreetmap.org, protože se v tom
těžko hledá citace. Ale to je obecně problém mailu :(
Do budoucna by mohl přibýt i formulář na zaslání odpovědi/nové zprávy
(prostě by to zaslalo mail do talk-cz)
Zhruba za týden bych to chtěl deploynout na osmap.cz.

Vše dobré do nového OSM roku!
Pavel

[1] FOTKA: https://twitter.com/osmcz/status/938493425015508992
[2] https://github.com/osmcz/website/pull/2