[Talk-cz] Prohlížeč talk-cz na osmap.cz

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Sobota Prosinec 30 14:17:04 UTC 2017

Dík za připomínku, mám tam nějaký obecný problém s ajaxem a history api.
Teď jsem to fixnul, ale ještě by to chtělo líp.

Hyperkitty je fajn, ačkoliv zdá se mi cílena na pokročilé uživatele.
Problém, který se snažím řešit, je orientace nováčků - myslím, že pokročilí
(tj. zde diskutující) jsou spokojeni se současným stavem a třeba k
prohledávání snadno použijí google+site: nebo svůj mail-klient. :)

P.