[Talk-cz] rychlost do .gpx

Marek Janata janata.mar na gmail.com
Sobota Prosinec 30 16:20:00 UTC 2017

Ahoj,

můžu dotaz trochu mimo mapování, ale zase ne tak moc?

chtěl jsem použít data z gopro6 k opravám tras (gps v téhle kameře je asi
nejpřesnější co mám k dispozici - takže k opravám map je ok) a narazil jsem
na detail - .gpx soubory co z ní dostanu jsou bez "speed" informací. Vím,
že od .gpx 1.1 nejsou tyhle informace přidávány automaticky a vizualizační
programy (quick, dashware, virb-edit) rychlost dopočítávají
Jenže ty ji většinou přidávají rovnou do videa a podobně - a co jsem našel,
tak neumožňují zpětný export.
Já bych ji potřeboval dostat zpátky do .gpx

nevíte o něčem prosím?

Marek