[Talk-cz] Data z magistratu Brna

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Únor 1 11:41:37 UTC 2017

Ahoj,
dneska jsme dostali od pani Moravkove z brnenskeho magistratu seznam dat, ktere by bylo mozne uvolnit pro OSM:

> [...]
> 	po souhlasu Odboru zdraví
> instituce zaměřené na rodiny (rodinná centra, kluby, poradny, zábavní parky,...) - výhledově (cca do půl roku) převedeno na mapovou aplikaci - tj. data budou vč. souřadnic
> památky z katalogu Národního památkového ústavu (pomníky, morový sloup,...), památky drobné architektury (pamětní desky, busty,...)
> 	po souhlasu Odboru kultury
> data z mapových aplikací LesWeb  (viz legendy - vyhlídky, ranče, obory, ... )
> 	po souhlasu OVLHZ, turistické trasy jsou d Shocartu
> hranice městských částí, katastrálních území

Pokud vim tak hranice mame z RUIANu, to neni potreba.
Turisticke trasy v Brne mame take komplet.
Je neco z vyse uvedeneho pro nekoho z vas zajimave? Myslim natolik, ze kdyz Brno ta data poskytne, tak to naimportuje do
OSM?
Rad bych vybral jeden set a na tom z Brnem dal pracoval.

Dale by Brno rado s nami spolupracovalo a na oplatku by nas radi poprosili o pomoc s mapovanim dat co potrebuji zase oni:

> Návrhy dat vhodných k domapování
> zbývající hřiště (u některých městských částí) - pro účely vytvoření aplikace zaměřené na rodiny, příp. pro účely MČ
> dětská hřiště
> venkovní sportovní hřiště, venkovní posilovny
> psí výběhy, cvičáky
> příp. poštovní schránky - pro účely vytvoření mapy s institucemi důležitými pro většinu obyvatel (úřady, pošty,.. )

Asi nejschudnejsi mi prijdou ty postovni schranky.
S tim ze bych vytvoril projekt v taskmanovi (jenom pro Brno), kde bychom mohli zmapovat vsechny postovni schranky v Brne.
Nebo ma nekdo jiny napad?

Mirek Suchy