[Talk-cz] Data z magistratu Brna

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Únor 1 13:23:31 UTC 2017

Dne 1.2.2017 v 13:48 majka napsal(a):
> Osobně je pro mě Brno z ruky, ale pokud někomu nebude vadit mapování z povzdálí, můžu se taky zapojit.

Samozrejme ano, muzete se zapojit i kdyz nejste z Brna.

> K těm poštovním schránkám - nezkoušel někdo zkontaktovat Českou poštu? Z jejich stránek se databáze dá stáhnout, takže
> jde jen o to, zda ty informace (pro celou ČR) lze použít.

Super napad.
Tady je ten seznam:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DZdpwlL3TY3pbAyAHpebwsVeBU051cZsZqY-ypQDTTc/edit?usp=sharing
Jsou tam teda i schranky z okoli Brna, protoze je svazi nejake brnenske depo.

Vzhledem k tomu, ze tam jsou jenom ulice, tak to nejde pouzit primo. Musi se overit kde presne ty schranky jsou umistnene.
Jelikoz to budeme pouzivat pouze pro porovnani, tak nevidim duvod proc bychom tato data nemohli pouzit.

Jak budu mit cas tak do toho dokumentu budu davat "ANO" k radku ktere overim ze uz mame v OSM. Pokud se chcete nekdo
pripojit, tak budu jedine rad.

Mirek