[Talk-cz] Fwd: Vodstvo ČR

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Únor 1 21:43:58 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Macura <macurajan na gmail.com>
Komu: Juan de Vojníkov <juandevojnikov na gmail.com>
Datum: 1. 2. 2017 18:24:07
Předmět: Re: [Talk-cz] Fwd: Vodstvo ČR
"

(mailto:juandevojnikov na gmail.com)>:
"

Tak na Wikipedii jsem se dozvěděl, že OSM převzaly data k vodním tokům a
voním plochám v DIBAVOD. Jaká data musíte vědět vy. Já jako lajk
předpokládám, že minimálně názvy. Nicméně taky tam prý jsou vodních plochy,
které již neexistují, a nejsou tam všechny vodní objekty. Tudíž pokud
hovořím o doplňování, nebo opravování, tak hovořím o tomto. Tedy doplnit si
chybějící vodní objekty v OSM.

"

Jo a ta kvalita dat z DIBAVOD mi taky nepřijde úplně úžasná. Několikrát jsem
už narazil na vodní jez, který byl od nějaké řeky či potoku pěkných pár
desítek metrů daleko..

"

Těhle jezů taky mám v okolí mraky. Když na nějaký narazím a z ortofoto se dá
zjistit, kde na té řece je, tak jej posunu.

Nicméně obecně je problém DIBAVODu v tom, že data, která jsou dostupná ke
stažení, jsou většinou deset! let stará. http://www.dibavod.cz/index.php?id=
27

Od té doby se toho dost změnilo, něco se doplnilo, zpřesnilo a opravilo.
Neví někdo, zda se plánuje vydání aktualizace, případně, zda se
aktualizované soubory dají stáhnout někde jinde?