[Talk-cz] Fwd: Využití Ortofotomapy pro OpenStreetMap

Jan Martinec jan na martinec.name
Pondělí Únor 6 12:59:06 UTC 2017

Nedalo - to byl taky důvod, proč ta IPR ofm tak dlouho trvá: CC-BY-SA už
je, ale na kompatibilitu s ODbL to nestačí.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/ODbL_Compatibility

HPM