[Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Středa Únor 8 16:39:17 UTC 2017

Dne 7.2.2017 v 13:20 majka napsal(a):
> Tak jsem udělala pokus v Českých Budějovicích, podle mě docela úspěšný.
>
> Schránky samotné identifikaci mají (předpokládám že podle depa které
> vybírá). Na schránce je štítek s číslem, označením depa, telefonem a
> dobou výběru.
>
> Takže můj konkrétní postup:
> - hodit to do tabulky ty údaje České pošty
> - přidat sloupec, upravit v něm adresu do rozumného tvaru (ulice +
> číslo, město), upravit zbytek do formy vhodné pro načtení do JOSM
> (tedy upravit čas výběru, přidat poznámku...)
> - nechat projet geokódováním, přidat zpět do tabulky lat a lon; u
> [...]

Ja jsem z te tabulky vyfiltroval vsechno co obhospodaruje to brnenske depo. Jak jsem rikal tak vysledek je na
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DZdpwlL3TY3pbAyAHpebwsVeBU051cZsZqY-ypQDTTc/edit?usp=sharing

Pres overpass zkontroluji zda ta schranka tam je (zatim jsem delal jenom jihovychodni okraj).
Pokud je, tak jsem akorat doplnil cas vyberu (collection_times=Mon-Fri 9:00), pripadne operatora.

Pokud v OSM neni, tak si to poznacim do tabulky a planuji se k tomu vratit.

Ty schranky, ktere tam nejsou bud navstivit pokud je mam nekde po ceste. Nebo pouzit street view nebo panorama.

Akorat nevim co delat s radkem:
60010	Depo Brno 71	chodník před domem	08:00	1-5 - pracovní dny (pondělí až pátek)

Jak "chodnik pred domem"?
Asi to necham az uplne na konec a zkusim napsat do Ceske posty.

Mirek