[Talk-cz] Galerie užití OSM v ČR (Was: OSM na oficiálních mapách v ulicích Brna)

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Středa Únor 8 21:50:24 UTC 2017

Diky za dalsi tipy, neco bych tam dal, ale ted zrovna moc nestiham a na tohle se budu muset vice podivat jak/co tam dat. Kouknu o vikendu.

Pavel Bokr

From: Jan Macura
Sent: Tuesday, February 07, 2017 9:22 PM
To: OpenStreetMap Czech Republic
Subject: [Talk-cz] Galerie užití OSM v ČR (Was: OSM na oficiálních mapách v ulicích Brna)

Ahoj,

četl jsem teď galerii použití OSM v českém prostředí a jestli, Pavle, tam chceš něco přidat, tak:

  a.. Systém Zelených map používá jako podklad OSM (AFAIK je to vlastní render), a to jak v tištěné, tak v digitální podobě. Plzně: http://zelenamapa.plzne.cz/mapa/ Prahy: http://zelenamapa.cz/
  a.. Do analýz můžeš přidal OpenTransportNet, protože na tom dělají i Plzeňáci.

H.

  Mapu jsem pridal do galerie na osmap.cz - podle me takovehle priklady vyuziti uricte potrebujeme:

  https://openstreetmap.cz/galerie