[Talk-cz] Fwd: Využití Ortofotomapy pro OpenStreetMap

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Únor 8 21:56:56 UTC 2017

Ahoj,

To je nějaký divný:
Když ten link "OGC:WMS" zkusím přidat jako WMS do JOSM, tak zařve, že tam
žádný vrstvy nevidí :(

Kde dělám chybu? (Lezu z IP mimo jakoukoli veřejnou správu - ze by?)

HPM