[Talk-cz] Česká pošta - konvence pro název

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Únor 9 09:19:54 UTC 2017

Dne 9.2.2017 v 8:59 Pavel Zbytovský napsal(a):
> Zajímavá a těžká otázka, vskutku.
>
> Za mě bych hrozně rád v názvu vidět to, jak se to opravdu jmenuje, jak
> se to oficiálně jmenuje tzn.
>    name=Tesco Hypermarket Ostrava Futurum
>    name=Česká pošta Brno 16
>    name=McDonalds      (tj. když to nemá název klidně i bez upřesnění,
> dobrým upřesněním je poloha)

Netagujem pro reneder ze ne? Renederu nic nebrani si to vzit z operator
nebo kdekoli jinde, zato pro libovolny zpracovani vadi, kdyz je to
smatlany vse do jednoho.

> Chápu, že se mapperovi příčí kombinovat "Česká pošta" a
> amenity=post_office, ale Česká poštá je přeci název, a teoretický můžeme
> mít alternativní poštovní službu, která se bude jmenovat "DPD příjem
> zásilek" + amenity=post_office.

Ceska posta neni nazev, je to provozovatel. Kupodivu ta sluzba se
jmenuje posta, coz je vyjadreny tagovanim. Vazne pak nevim proc by nad
kazdou pobockou posty melo byt "ceska posta", v nemecku "nemecka posta" ..