[Talk-cz] Česká pošta - konvence pro název

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Čtvrtek Únor 9 09:32:45 UTC 2017

Ahoj,
nezkoumal jsem moc mapu, ale jak se značí smluvní výdejní místa různých
přepravců? Je to ještě pošta, nebo jak to nepřepravuje pohlednice, tak už
tomu pošta neříkáme?

Třeba PPL má 1286 výdejních míst [1], Zásilkovna jich má 956 [2]. Vzhledem
k tomu, že Česká pošta má 3893 pošt, tak je to celkem "srovnatelné" číslo.
Českou poštu bych tedy ve smyslu značení v mapě nepovažoval za monopol.
Pokud někdo systematicky importuje všechna výdejní místa PPL, Zásilkovna,
Uloženka, Heurekapoint a pod, tak už zdaleka nebude platit, že co obálka na
mapě, to Česká pošta.

Tím neříkám, že jsem pro dávat obsah tagu operator do name.

Dle wiki bych to výdejní místo viděl jako
amenity=post_office
post_office:type=post_partner
operator=PPL

[1] https://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap