[Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Únor 12 09:22:13 UTC 2017

Dne 7.2.2017 v 13:20 majka napsal(a):
> Tak jsem udělala pokus v Českých Budějovicích, podle mě docela úspěšný.
>
> Schránky samotné identifikaci mají (předpokládám že podle depa které
> vybírá). Na schránce je štítek s číslem, označením depa, telefonem a
> dobou výběru.
>
> Takže můj konkrétní postup:
> - hodit to do tabulky ty údaje České pošty
> - přidat sloupec, upravit v něm adresu do rozumného tvaru (ulice +
> číslo, město), upravit zbytek do formy vhodné pro načtení do JOSM
> (tedy upravit čas výběru, přidat poznámku...)
> - nechat projet geokódováním, přidat zpět do tabulky lat a lon; u
> [...]

Ahoj,
pokusně jsem vzal celý ten seznam (csv_prehled_schranek.zip), převedl
souřadnice z křováka, překonvertoval do JSON a nahodil do testovací
instance POI-Importeru. Sice tam nemám body bez souřadnic, ale i tak je
tam krásně vidět, kolik toho ještě chybí:

http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=14/48.9555/14.4922&datasets=CZECPbox

Červená - bod chybí v OSM (nebo je strašně daleko), žlutá - bod existuje
a má alespoň některé tagy stejné a zelená - bod existuje a má většinu
tagů stejnou.

Když kouknu na Budějovice, tak je tam samá žlutá. Jednak máme rozdíl v
tagu operator=* - "Česká pošta" vs. "Česká pošta, s.p." (co je správně?)
a taky se liší collection_times=*. Tam to mají fakt úžasně -
zduplikované řádky bez jednoznačného ID lišící se jen o ten čas a den
výběru. To budu muset ještě nějak vymyslet.

A ještě bych měl dotaz, jaký skript používáš pro to geokódování?

Díky,