[Talk-cz] Otevřená data v Plzni

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Pondělí Únor 13 04:47:00 UTC 2017

licencování momentálně řešíme s MV ČR

  * metodika prostorových dat už prý prošla. Doporučují v ní CC0 (viz.
    draft <https://files.openalt.org/index.php/s/beThOyRvuDUSmVG>)
      o nic závazného, v této fázi jen doporučení, ale chtějí tomu dát
        větší váhu (ostatně i toto je jen fakultativní
        <http://opendata.gov.cz/>)
  * a to si právě necháváme odkývnout

Dám vědět, až to bude sichr   ;?