[Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Únor 13 08:36:49 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 13. 2. 2017 8:46:52
Předmět: Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky
"Dne 13.2.2017 v 06:55 Marián Kyral napsal(a):
> No tak jsem něco zkoušel, ale když jsem našel dva stejné řádky, které se
přesto liší chybějící čárkou, tak mně to
> přestalo bavit a prozatím jsem to odložil. Ideální kdyby si do toho
zavedli pořádek a přidali tam nějaké jednoznačné ID.

Na tech schrankach v realu je cislo schranky. Ovsem kdyz jsem ted o vikendu
vyrazil do terenu zjistit ta ID, tak jsem
narazil na dalsi problemy:
* cas vyberu na schrance se lisi od toho co je v te tabulce
* obcas (zvlast na postach) jsou dvoujschranky, coz v tabulce eviduji jako
dve schranky, ale ja to mapuji jako jednu
schranku (je to dobre?).
"

No jak píšu, maj v tom bordel. A je otázka, jestli stojí o nějaké naše
náměty na vylepšení. To jednotné ID by hodě pomohlo. Tady záleží, proč ta
data vůbec publikují. Jestli to pak někdo reálně využívá, nebo jen aby
nahnali nějaké body v soutěži státních podniků.