[Talk-cz] Konference GIVS 2017 | Open Data Expo

Jáchym Čepický jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Únor 13 15:06:34 UTC 2017

* Konference je jeden ze zdrojů příjmů pro CAGI, je to jiný model
financování, než má většina nevládek - a dá se i říct, že to účastníkům
stojí za to, když každý rok přijedou (pravda, na jednotlivce to úplně
necílí, spíš na firmy/státní instituce). Tradice téhle akce sahá někam
do 90 let.

* I dlouhá tradice a to, že ji organizují momentálně lidi z univerzity
vede k určitým "akademičtějším" postupům. Mě už to ani nepřijde (chodí
mi 5x3 cirkulářů ročně aspoň). Taky to vede k určité provozní slepotě -
takže feedback vítán (nejlépe rovnou organizátorům).

* Předchozí feed-back jsem předal a byl shledán jako podnětný (tedy
minimálně stran přihlašování abstraktů pomocí formátu MS Word).