[Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Únor 21 22:51:45 UTC 2017

Dne 21.2.2017 v 21:42 Jan Dudík napsal(a):
> Jak docílit zčervenání, když bod v OSM existuje, pouze je několik set
> metrů daleko (např. ulice procházející dvěma obcemi, schránka je u čp
> 40/123 v jedné, ale v POI je u čp 40 v druhé)?
> Jak se to aktualizuje?

Ono záleží, co je správně. Jestli OSM nebo data pošty.

Aktuálně tam je nastaven okruh 100 metrů. Jestli je ta schránka dále a v
OSM je správně, tak se to dá aktualizovat jen ručně. Pošli mi staré a
nové souřadnice a já si to v souboru upravím a znova publikuji.

Souřadnice mi Kuba poslal v gpx, já to překonvertoval do geojsonu a
následně to skript rozsekal na geojson dlaždice, které ten nástroj
používá. Můžu to když tak vystavit na githubu a můžeš poslat patch :-)

Teoreticky by bylo možné implementovat posouvání, ale musela by se pak
nějak aktualizovat patřičná dlaždice a na to to není stavěné. Byl by to
náročnější zásah.

Ono se počítá, že buď jsou ta data pro import správně, nebo chybu
nahlásíš, dodavatel to ověří a opraví a při další aktualizaci to už bude
v pořádku ;-)