[Talk-cz] Duplikace názvů

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Únor 22 11:55:14 UTC 2017

Dá se udělat relace ulice
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Relation:street>, do které se dají
ty jména.
To je sice fakt, ale skutečnost má dva další body, které už nejsou tak
jednoduché. Jednak - tu relaci musí někdo udělat, a obvykle neudělá. Sama
jsem takhle rozkouskovala spoustu ulic v okolí, a je to zcela regulérní
postup. Relaci jsem nedělala. Důvodem je, že tu relaci ignorují skoro
všechny rendery - takže jediným řešením, jak zviditelnit takto zmapovanou
ulici bylo nastrkání toho jména i na ty kousky, nejen do relace samotné.
Výsledkem samozřejmě je situace, jako by žádná relace té silnice nebyla.
Pokud někoho zajímá o čem konkrétně mluvím - je to relace č. 6196741,
Rudolfovská tř. v Českých Budějovicích. Název byl neviditelný až do chvíle,
kdy se nastrkal do těch jednotlivých úseků.

Netuším kudy z toho - dokud se totiž nevyřeší zobrazení názvu z té relace v
rendrech, není důvod to takto mapovat, i když to je pravděpodobně
správnější - a hlavně jednodušší na údržbu "ulice" jako takové.

Majka