[Talk-cz] Import České spořitelny

Dalibor Jelínek dalibor at dalibor.cz
Thu Feb 23 13:05:58 UTC 2017

Ahoj,

no, vypadá to, že jsem se skutečně k něčemu takovému zavázal.

Ale asi jsem nějak čekal na výzvu, že to mám spsutit. :-)

Což v současné době moc nelze, protože s licenčním statusem Unknown

nás odmítnou rovnou.

Chtělo by to asi získat formální svolení s použitím dat.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import_%C4%8Cesk%C3%A1_spo%C5%99itelna

Dalibor