[Talk-cz] Vylepšený přepínač vrstev pro osmap.cz

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Únor 23 23:04:22 UTC 2017

Ahoj, technicky to funguje. Poznámky:

ty vrstevnice jsou ze ZABAGED? Asi ne, co.. Tak ze SRTM? Hezky se kříží..

Je problém zařídit, aby přepínač "rozbalit vše" se po kliknutí změnil na
"sbalit vše"? (Správná odpověď je ne ;-) )

Jinak je to funkčně bezva
 H.