[Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Únor 24 06:53:41 UTC 2017

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 13. 2. 2017 6:55:16
Předmět: Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky
"No tak jsem něco zkoušel, ale když jsem našel dva stejné řádky, které se
přesto liší chybějící čárkou, tak mně to přestalo bavit a prozatím jsem to
odložil. Ideální kdyby si do toho zavedli pořádek a přidali tam nějaké
jednoznačné ID.
"

Tak jsem si s tím včera večer zase hrál, chtěl jsem alespoň opravit tag
operátor, aby se to více zelenalo. Všechno šlo pěkně, ale finální generování
dat pro POI-Importer mi selhalo na nějaké podivné chybě a zatím nevím co s
tím. :-(

Mimochodem, ty souřadnice pěkně lítají. Ve FM jsem narazil na schránku,
jejíž souřadnice souřadnice ukazují do Baltského moře. Možná jen prohozené
souřadnice X a Y. To jsem už neověřoval. Asi by se to mohlo nahlásit, ale
nikde na té stránce, ani v "Certifikátu zákaznického výstupu" (divné jméno
pro popis souboru), jsem nenašel kontaktní email.