[Talk-cz] OsmHiCheck - nevyuzite fotky

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Únor 28 04:49:45 UTC 2017

Posledne co jsi psal, rak to byly nove fotky, tam proste muze nejakou
dobu trvat nez se vraci spravne info o tazich. Ted pises o stare
fotce, takze tam to vypada na problem s Walleyho DB - ja si jen stahnu
aktualni stav pred generovanim analyzy. Zkusim to nejak odladit a
zjistit co se tam presne deje.

Diky za info.