[Talk-cz] Přijďte na pravidelný pražský mapathon v úterý 28. února do K10

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Únor 28 07:26:08 UTC 2017

Ahoj,

průšvih: ráno jsem se vzbudil znovu s virem. Nejsem ve stavu někam chodit,
ale můžu být nápomocen přes Skype.

Mrzí mě to - navíc takhle na poslední chvíli. Nevím,  kdo všechno tam dnes
chtěl dorazit,  ale snad qeef nebo pschonmann by to zvládli.

Ještě jednou se omlouvám,
H.Martinec