[Talk-cz] Stáří budov

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Leden 3 08:51:10 UTC 2017

Ahoj!

> na facebooku jsem viděl odkaz na mapu budov v Nizozemsku obarvených dle
> stáří[1] a v diskuzi padla dobrá otázka, zda by něco podobného šlo zpracovat
> i pro ČR (nebo alespoň Prahu). Původně jsem myslel, že je rok stavby v
> RUIAN, ale zdá se že se pletu. Nebo se pletu?

Jinak... puvabny by bylo pouzit takovy tagovani, aby tim slo znacit
stari libovolnyho objektu.

Most, postaven 1820, vypada vyrazne jinak nez most, postaven 2016.

Podobne strom, zasazen 1930, vypada vyrazne jinak nez strom zasazen
2005.

V blizkym lese mame lesni cestu, ktera se pry datuje nekam k
rimanum. A jo, taky vypada jinak nez ty novy...

									Pavel