[Talk-cz] GIS baliky pro CentOS7

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 3 09:33:07 UTC 2017

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 3. 1. 2017 10:21:12
Předmět: Re: [Talk-cz] GIS baliky pro CentOS7

"Dne 2.1.2017 v 12:03 Jáchym Čepický napsal(a):
> Považují to ale (považovali před cca rokem určitě) za svůj core business a
IMHO na to nepřistoupí. Ale to je můj
> soukromý, žádným přímým dotazem nepodložený pocit, stojí za to pingnout.

Presne tak. Ptal jsem se pred necelym rokem. Nesouhlasi. "

Škoda. A měli nějaké rozumné argumenty, proč nesouhlasí? Nebo jen nejasný
pocit?

Používají OSM jako podkladovou mapu. Tedy by bylo ideální, kdyby byla tato
mapa co nejpřesnější a co nejaktuálnější. A to bez kvalitních podkladů
nejde. Oni ty podklady mají, ale obkreslovat z nich nám neumožní. Proč?
Copak z toho oni nakonec taky nebudou mít nějaký profit?

Marián

"Na druhou stranu pouzivaji OSS nastroje a nemaji problem sdilet
praci na techto OSS nastrojich (coz je v tomto pripade tohle rpm repo).

Mirek