[Talk-cz] OSM pivo Praha - zápis

Jethro xtompok na gmail.com
Středa Leden 4 09:48:08 UTC 2017

Zdar,
to je právě to, co by to mělo umět. silnice jsou rozsekané na ~30m
úseky, aby byly blízko nějaké body, mezi kterými se dá přejít a mezi
nimi jsou natahané nějaké spojky. Vzdálenost k přechodu neřeším.
Například přechod Spálené u ústí Myslíkové. Počet zkratek ještě budu
optimalizovat, dlouho jsem přepisoval přípravu dat do PostGISu, což už
mi konečně chodí, takže se k tomu snad v následujících týdnech
dostanu.\
Ad schody: zatím na webu není možné si volit profil, ale je to
připravené, pokud bys to používal v desktopové verzi, tak je triviální
si přepsat konfigurák.
MSF
Jethro