[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 335

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Leden 5 12:05:02 UTC 2017

Vzhledem k tomu, že v datech OSM to osvětlení není všude (JOSM umí zobrazit
pomocí několika stylů mapy, používám to při kontrole mapování), bych řekla
že užití není v současnosti reálné - alespoň České Budějovice a okolí nemá
zmapováno osvětlené ulice všude. Spíš bych to viděla jako námět na co se
zaměřit v blízké době při mapování.

Co vím, třeba ve Velké Británii mají "téma měsíce". Což takhle to zkusit i
u nás? Tím myslím vyhlásit, na co se v daném měsíci zaměřit při mapování -
třeba zrovna to osvětlení, nebo nedávno zmiňované rampy na schodištích nebo
ty sochy, na které se narazilo před vánoci... Bývají to věci, které mě
normálně nenapadne kontrolovat, zda už jsou nebo nejsou zmapované.

Majka