[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 335

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Leden 10 04:41:35 UTC 2017

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vozdecký <vop na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 1. 2017 13:13:37
Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 335

"...nikdo si nevybavil... patral jsem a nenasel jsem presne to, co jsem si
myslel, ze jsem videl... tak se mi to asi zdalo...
nicmene... takovyto overlay http://lightmap.uni-hd.de/?lat=49.18338648765862
&lon=16.592445373535156&zoom=13 v trochu prijemnejsim designu by byl ozdobou
osm.cz... mam tim na mysli respektovani zoomu (aby byla osvetlena plocha
svym rozmerem mirne realistictejsi), trochu mekci okraje a kdyz uz tak lehce
zluta pruhlednost... Uvedena vrstva nese i informaci o lit=no, tedy
explicitne neosvetlenych usecich, coz je taky zajimave...
"

Ono by se to dalo docela lehce rozsvítit. Stačí premisa, že všechny ulice,
obytné a pěší zóny jsou ve výchozím stavu osvětleny.

"
BTW ted v zime bychom mohli klidne dat mesic pokoj od turistickych znacek a
neco jako tema mesice zkusit... :o) Ale stale plati, ze lepe se mapuje neco,
co je videt v bezne dostupnem renderu...
"

A co takhle toho využít a dokončit ten návrh nového značení? ;-)

Marián

"
vop