[Talk-cz] Patra a nákupní galerie ...

Pavel Zbytovský zbytovsky na gmail.com
Úterý Leden 10 20:16:06 UTC 2017

Ahoj,

reaguju trochu po delší době, ale je to zajímavé téma.

1) to Atrium Flora je zmapované správně - dokonce i ten mnou upravený iD
editor to pěkně umí prohlížet [1] - viz nahoře přepínač pater.

2) Už podle Simple Indoor Tagging [2] by měly level tagy koresponodovat
zejména s označením ve výtahu/v realitě. Také to doporučuji.
"Local level notations per building should be reused. e.g. at Munich
Airport 3 is the ground level."

3) Podle mého proposalu [3] by šlo doplnit i ty footwaye - viz OC Smíchov
[4].

4) Ve 2D je relativně snadný hack jak to zpřehlednit - a to filtrovat u
way/areas pouze level=0, ale s nodama nic neuděláme. A než se to ujme, tak
to bude nepřehledné :-)

Mějte se
Pavel

[1] https://openstreetmap.cz/edit/#level=0&map=19.20/14.46135/50.07867
[2] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Simple_Indoor_Tagging
[3] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/CoreIndoor
[4] http://openstreetmap.cz/edit/#id=w382843342&map=18.06/14.40284/50.07310

On Tue, Sep 20, 2016 at 12:41 AM Pavel Machek <pavel na ucw.cz> wrote:

Ahoj!

> Jo. Je to takové nepřehledné. Mně by se líbilo, kdyby byly zakresleny i
> ty zdi, aby měl člověk představu, jak to uvnitř přesně vypadá. Ale to by
> chtělo podporu na hlavní mapě. Udělat tu budovu interaktivní a po
> rozkliknutí zobrazit nějaký pokročilý prohlížeč.
>
> Ale jak to vykreslit ve 2D, aby to bylo pokud možno přehledné, to fakt
> netuším.

MUNI v Brne (tusim) ma 3D zmapovane budovy, a maji na to i
prohlizec. Nekde jsem videl zaznam z prednasky..

                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html