[Talk-cz] Geometrie budov s podloubím a RUIAN, jak zmapovat správně

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Leden 12 13:29:29 UTC 2017

> P.S. včera jsem i u téhle budovy dávala 3D tagy, jen je to ještě
> nedotažené, protože tam v téhle chvíli chybí buď ten správný obrys, nebo
> relace budovy, takže tu 3D střechu render nenajde.

řekl bych, že obě možnosti jsou správně – buď půdorys včetně přesahů
střešních štítů nebo relace budovy, kde půdorys bude jen ta část bez
přesahů.

Ale jak píše jezevec, často se samotné střechy mapují jako building=roof,
takže tady to třeba můžeš odseknout do dvou malých polygonů s
building:part=roof.

H.