[Talk-cz] Nedělitelná mezera v OSM datech

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Leden 18 09:43:36 UTC 2017

Zrovna co se týče vyhledávání, tak není třeba se obávat: pokud má Nominatim
Unicode collation (spoiler: má), tak můžeš zadávat nejen normální mezery,
ale dokonce můžeš zadat "usti nad labem" bez diakritiky, a stejně to
matchne "Ústí nad Labem", páč whitespace jako whitespace. Máme už
století ovocného netopýra, nevyžadujeme uživatelský vstup přesně podle
stavu v db ;)

HPM