[Talk-cz] Nedělitelná mezera v OSM datech

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 08:01:37 UTC 2017

Souhlasím, ale mám pocit že oba máme na mysli něco jiného.

Dne středa 18. ledna 2017 22:35:16 CET Jan Macura napsal(a):

> Zalomení řádku je záležitost formy. Při každém zpracování textu může
> dopadnout jinak (jinde). Obsah je na formátování řádek nezávislý. Takže
> medle celá problematika "kde řádek zalomit" padá na hlavu zpracovatele dat.

Ano, zalomení řádku je forma (pokud nepíši poezii). Ale nikdo nechce do osm
dat dávat konce řádku do názvů - tedy to kde zalomit. Ale bavíme se o pevných
mezerách. Tedy kde nezalomit. Je to věcí jazyka, měly by dle mě být součástí
všech strojově čitelných textů - tedy dle mě obsah.

A proboha, v OSM vytváříme věci ve strojově čitelné podobě, zakládáme mezi
objekty relace aby je bylo možné strojově zpracovat. A najednou, pokud chci
aby i texty byly ve strojově zpracovatelné formě, tak je to špatně?

Lukáš