[Talk-cz] Stav openstreetmap.cz v prohlížečích

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Leden 23 16:03:38 UTC 2017

Dne 23.1.2017 v 13:37 Marián Kyral napsal(a):
> Tak koukám, že mtbmap.cz má problém sám se sebou, takže proto nejde. A
> zbytek mi funguje, ale to bude tím, že jsem zapomněl, že v práci mám
> FF 45. :-)

Tak právě jsem dorazil domů a otestoval osmap.cz na FF 50.1.0 na linuxu
a všechno mi funguje. Aktivní vrstva OK.
Můžeš ve FF zapnout webovou konsoli (Vývoj webu/ webová konsole)? Měl by
tam vypisovat chyby.

Teď třeba koukám, že fotka rozcestníku se tahá z http místo z http*s*.
Nemůže to být ono?

Zkusím to opravit.
Marián