[Talk-cz] Stav openstreetmap.cz v prohlížečích

Jan Martinec jan na martinec.name
Úterý Leden 24 12:26:03 UTC 2017

S konfigurací jsem nic nedělal - tohle je vanilla Chrome na stock ROM. Ale
evidentně tam je nějaký problém mimo prohlížeč, oba zdejší browsery
používají nativní čert storage a Firefox si taky stěžuje:

"openstreetmap.cz uses an invalid security certificate. The certificate is
not trusted because the issuer certificate is unknown. *The server might
not be sending the appropriate intermediate certificates.* An additional
root certificate may need to be imported. Error code:
SEC_ERROR_UNKNOWN_ISSUER" (podtržení moje)

To mě přivádí na myšlenku,  jestli server posílá i ten mezilehlý cert,
nejen koncový - to už jsem někde viděl, a lze to řešit konfigurací serveru:
https://community.letsencrypt.org/t/solved-why-isnt-my-certificate-trusted/2479

HPM