[Talk-cz] OsmHiCheck - parovani rozcestniku dle ref

Tomas Novotny tomas na novotny.cz
Středa Leden 25 15:17:58 UTC 2017

Ahoj Tome,

zatim 2 drobnosti:
1) do mych starych prehledovych fotek rozcestniku jsem doplnil tag
"prehledova", tak tyto fotky muzes vynechat z kontroly. Jestli je na to lepsi
tag, dej prosim vedet
2) tento konkretni bezkarsky rozcestnik nema ref (mozna neni ani zmapovany).
Co s tim?
http://api.openstreetmap.cz/table/id/3454

Diky,

T.