[Talk-cz] OsmHiCheck - parovani rozcestniku dle ref

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Leden 26 08:42:50 UTC 2017

ahoj, tagy smazat a odstranen jsem prosel a nahradil za zruseno:

http://api.openstreetmap.cz/table/hashtag/smazat
http://api.openstreetmap.cz/table/hashtag/odstraněn

Jiank svoje fotky clovek zobrazit muze, jejich pocet ale asi najit
neni jednoduche (resp. stahnout a spocitat pocty radku v tabulce, ale
api to asi neumi)

http://api.openstreetmap.cz/table/name/Milancer

Kontrola nyni ignoruje fotky s nasledujicimi tagy:

infotabule,mapa,cyklo,necitelne,znaceni,zruseno,prehledova

Diky